Jaké jsou výhody a přínosy?
Více online rezervací, více hostů
-
jednoduchá integrace populárního multijazyčného rezervačního systému do Vašich www stránek (viz rezervační formulář R+)
- → kvalitní moderní služba pro zákazníka
-
online ověření dostupnosti a ceny, hosté nemusí volat a psát e-maily
- → úspora nákladů
-
automatické rozeslání potvrzení (voucheru) či zálohového listu
- → úspora nákladů
-
možnost online platby, garance kreditní kartou či inkaso zálohy na Váš účet
- → jistota storna, peníze předem
-
překlad do 12 jazyků a přizpůsobení pro mobilní zařízení
- → více rezervací ze zahraničí a mobilních zařízení
-
zapojení do zprostředkovatelské sítě českých i zahraničních ubytovacích portálů (seznam partnerů)
- → více rezervací, jste vidět
- → správa obsazenost a cen pouze v Previu = úspora času
Přehled o provozu hotelu
-
interaktivní "Plachta rezervací" v moderním online recepčním systému PRO (vyzkoušejte si demoverzi)
- → dostupný 24 hodin denně odkudkoliv na světě
- → nemusíte zálohovat, vše zálohujeme online za Vás
- → snadné ovládání myší
-
manažerské statistiky a reporty v reálném čase
- → podklady pro úspěšné řízení hotelu
-
automaticky generované reporty pro ČSÚ, MěÚ a cizineckou policii (samozřejmě s možností následné ruční úpravy)
- → úspora času a nákladů
-
elektronická databáze hostů, historie jejich pobytů, newslettery
- → efektivnější marketing
-
elektronická databáze firem, individuální obchodní podmínky a ceníky pro Vaše vlastní partnery
- → efektivnější spolupráce, omezení chyb
Účetní dokumenty, pokladní systém, skladový systém
-
vedení hotelových účtů ke každé rezervaci (automatické stravy, poplatky, slevy, možnost prodeje balíčků služeb)
- → přehled o prodaných službách
- → sledování neuhrazených rezervací
-
tisk účetních dokladů do PDF (faktura, prodejka, zálohový list)
- → podklady pro účetnictví
-
vedení pokladní knihy, bankovního deníku a platebních karet, v různých měnách, flexibilní uzávěrky pokladny
- → kontrola neuhrazených dokladů
- → sledování stavu pokladny
- → omezení chyb a úniků na recepci
- → snadné předávání směn mezi recepčními
-
kusový skladový systém, jednoduchá evidence prodaného zboží, prodej přes hotelový účet
- → vyřešení drobného prodeje na recepci
Chcete si ověřit, že je Previo výhodné i pro Vás?
Kontaktujte našeho obchodního zástupce, který Vám ochotně zodpoví všechny dotazy a nakonfiguruje Previo pro Váš hotel.